γιορτές κιλά

Οι γιορτές έφυγαν αλλά τα κιλά έμειναν..;

calendar img 30/12/2018

Σας προτείνουμε λύσεις για να τα χάσετε μόνιμα και σωστά!

Οι γιορτές έφυγαν αλλά τα κιλά έμειναν..; Το φαινόμενο αυτό είναι σχετικά αναμενόμενο μιας και τα Χριστούγεννα και η Πρωτοχρονιά είναι γιορτές άμεσα συνδεδεμένες με το φαγητό, το ποτό και φυσικά τα παραδοσιακά γλυκά που είναι σε αφθονία. Οπότε μην πανικοβάλλεστε! Δείτε το σαν μια ευκαιρία να κάνετε μικρές αλλαγές στην καθημερινότητά σας, ώστε να χάσετε αυτά τα κιλά και να υιοθετήσετε μια πιο υγιεινή στάση ζωής!

Ξεκινήστε θέτοντας στόχους!

Θέστε εφικτούς και ρεαλιστικούς στόχους, π.χ. να χάσετε 3-4 κιλά σε ένα μήνα. Μια πιο γρήγορη απώλεια βάρους περιλαμβάνει κυρίως υγρά και όχι λίπος. Αυτό σημαίνει ότι μετά το τέλος της “δίαιτας” είναι εύκολο να ξαναπάρουμε το βάρος που χάσαμε.

Καταναλώστε μικρά και συχνά γεύματα.

Ίσως το έχετε ακούσει πολλές φορές αλλά πράγματι “δουλεύει”! Καταναλώνοντας ένα γεύμα ανά 3-4 ώρες ρυθμίζεται καλύτερα η γλυκόζη του αίματος. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να ρυθμίζεται καλύτερα το αίσθημα της πείνας και του κορεσμού.

Πιείτε αρκετό νερό.

Η σωστή ενυδάτωση είναι πολύ σημαντική τόσο για την εύρυθμη λειτουργία του οργανισμού μας, όσο και για την απώλεια βάρους καθώς αυξάνει το αίσθημα του κορεσμού. Καταναλώστε 1,5-2 λίτρα την ημέρα. Επίσης, ένα ποτήρι νερό μισή με μία ώρα πριν από το γεύμα θα σας βοηθήσει να ελέγξετε καλύτερα την ποσότητα που θα φάτε.

Καταναλώστε αρκετή άπαχη πρωτεΐνη.

Η πρωτεΐνη βοηθάει τόσο στο αίσθημα του κορεσμού, όσο και στη διατήρηση της μυϊκής μάζας κατά την απώλεια βάρους. Καλές πηγές πρωτεΐνης είναι τα ψάρια, τα θαλασσινά, τα πουλερικά, το μοσχάρι (προτιμήστε άπαχο μέρος), τα αυγά, τα ημιαποβουτυρωμένα γαλακτοκομικά, τα όσπρια και η σόγια.

Καταναλώστε φυτικές ίνες.

Η επαρκής πρόσληψη φυτικών ινών συνδέεται με πολλαπλά οφέλη για την υγεία. Βοηθούν στην καλή λειτουργία του εντέρου και στην πρόληψη της δυσκοιλιότητας, στον καλύτερο έλεγχο της όρεξης και του σωματικού βάρους, καθώς και στη μείωση της χοληστερόλης. Προτιμήστε δημητριακά ολικής άλεσης, ξηρούς καρπούς, όσπρια, φρέσκα φρούτα και λαχανικά.

Προσέξτε την μερίδα που καταναλώνετε.

Ενημερωθείτε για το σωστό μέγεθος της μερίδας και προσπαθήστε να μην καταναλώνετε μεγαλύτερες ποσότητες. Έχετε κατά νου ότι τα σερβίτσια που χρησιμοποιούμε και οι μερίδες που σερβίρουν στα εστιατόρια απέχουν πολύ από το επιθυμητό μέγεθος μερίδας.

Βάλτε την άσκηση στην καθημερινότητά σας.

Για όσους είχαν ήδη την άσκηση στη ζωή τους καλό είναι να επιστρέψουν όσο το δυνατόν νωρίτερα στις συνήθειές τους. Για όσους δεν γυμνάζονται συστηματικά καλό είναι να εντάξουν το περπάτημα στην καθημερινότητά τους και γιατί όχι, να σκεφτούν να ξεκινήσουν μια δραστηριότητα που τους ευχαριστεί!

Αποφύγετε στερητικές δίαιτες.

Αποφύγετε τις δίαιτες εξπρές, δίαιτες αποτοξίνωσης, τα υποκατάστατα γεύματος και οποιεσδήποτε άλλες μεθόδους δεν έχουν επιστημονική βάση και μπορούν να θέσουν σε κίνδυνο την υγεία σας. Εμπιστευτείτε τους ειδικούς και όχι πωλητές προϊόντων αδυνατίσματος και “ευεξίας”.

Για εξατομικευμένες συμβουλές και πρόγραμμα διατροφής βασισμένο στις ανάγκες σας επικοινωνήστε μαζί μας!

Ακολουθήστε
error

Σχετικά με το συγγραφέα