nutriblog

milkshake μπανάνα

Milkshake μπανάνα

calendar img 20/06/2020

Το milkshake μπανάνα που σας προτείνουμε, είναι μια άκρως καλοκαιρινή, δροσερή και υγιεινή συνταγή με κύριο συστατικό την μπανάνα, η οποία όπως είδαμε μειώνει την κατακράτηση υγρών, την αρτηριακή πίεση, έχει οφέλη στο ανοσοποιητικό σύστημα και μας βελτιώνει τη διάθεση. Για το milkshake μπανάνα θα χρειαστείτε: • 150ml φρέσκο γάλα 1,5% ή φυτικό ρόφημα αμυγδάλου • 1 ώριμη μπανάνα • 2 κ.γλ. άγλυκο κακάο • 1 κ.γ. μέλι • Παγάκια Εκτέλεση: Η εκτέλεση είναι πολύ… Milkshake μπανάνα

Διαβάστε περισσότερα Milkshake μπανάνα
μπανάνα

Μπανάνα: to eat or not to eat?

calendar img 19/06/2020

Μια από τις πιο συνηθισμένες ερωτήσεις που μας γίνεται στη διαιτολογική πράξη είναι αν επιτρέπεται να καταναλώνουμε μπανάνα όταν κάνουμε δίαιτα. Έχει επικρατήσει η άποψη πως αφού η μπανάνα έχει περισσότερους υδατάνθρακες και περισσότερες θερμίδες σε σχέση με άλλα φρούτα, τότε παχαίνει και δεν επιτρέπεται να τρώω. Η αλήθεια, όμως, διαφέρει καθώς η μπανάνα αν και έχει περισσότερες θερμίδες σε σχέση με άλλα φρούτα, έχει γενικά λίγες θερμίδες σε σχέση με άλλα τρόφιμα που καταναλώνουμε… Μπανάνα: to eat or not to eat?

Διαβάστε περισσότερα Μπανάνα: to eat or not to eat?
Σαλάτα "Καίσαρα"

Σαλάτα “Καίσαρα” με σπιτικά κρουτόν και γιαούρτι

calendar img 16/06/2020

Δροσερή, νόστιμη και υγιεινή συνταγή για τις ημέρες που δεν υπάρχει χρόνος για μαγείρεμα! Υλικά για τη σαλάτα “Καίσαρα” (2 μερίδες): • 2 φιλέτα κοτόπουλου ψητά ή βραστά • μαρούλι ή iceberg • 60 γρ. ψωμί ολικής άλεσης • 4 κ.σ. τυρί χαμηλό σε λιπαρά τριμμένο Για τη σως γιαουρτιού • 150 γρ. γιαούρτι 2% • 2 κ.σ. μουστάρδα • 2 κ.σ. ελαιόλαδο • 2 κ.γλ. μέλι • χυμό λεμονιού – πιπέρι – πάπρικα γλυκιά.… Σαλάτα “Καίσαρα” με σπιτικά κρουτόν και γιαούρτι

Διαβάστε περισσότερα Σαλάτα “Καίσαρα” με σπιτικά κρουτόν και γιαούρτι
junk food

Junk food: Πόσες θερμίδες έχει τελικά;

calendar img 13/06/2020

Ο γρήγορος τρόπος ζωής, ο ελάχιστος χρόνος για μαγείρεμα και η άγνοια θερμίδων είναι μερικοί από τους λόγους που οδηγούν ολοένα και περισσότερο κόσμο στην επιλογή του junk food. Έχετε αναρωτηθεί πόσο μας κοστίζουν τελικά σε θερμίδες και κατ’ επέκταση σε επιπλέον κιλά και σε αρνητικές συνέπειες στην υγεία μας τα αγαπημένα μας έτοιμα φαγητά; Ας δούμε λοιπόν πόσες θερμίδες έχουν και τι εναλλακτικές επιλογές έχουμε όταν τρώμε έξω. Μια πίτα λαδωμένη με γύρο χοιρινό,… Junk food: Πόσες θερμίδες έχει τελικά;

Διαβάστε περισσότερα Junk food: Πόσες θερμίδες έχει τελικά;
smoothie φράουλες καρύδα

Smoothie με φράουλες, γιαούρτι και καρύδα

calendar img 11/06/2020

Σε προηγούμενο άρθρο αναλύσαμε τη θρεπτική αξία της φράουλας και σήμερα σας δίνουμε μια δροσιστική και χορταστική συνταγή για smoothie με φράουλες, γιαούρτι και καρύδα! Είναι ένα γρήγορο και υγιεινό πρωινό ή ένα δροσερό απογευματινό σνακ! Συστατικά για 2 μερίδες 1 κεσεδάκι γιαούρτι στραγγιστό 2% 10 φράουλες καθαρισμένες ½ φλιτζ. γάλα καρύδας 1 κ.σ. στέβια ή μέλι λίγο κρύο νερό Εκτέλεση Βάζετε στο μπλέντερ όλα τα υλικά και τα χτυπάτε για 1 λεπτό ή όσο… Smoothie με φράουλες, γιαούρτι και καρύδα

Διαβάστε περισσότερα Smoothie με φράουλες, γιαούρτι και καρύδα
φράουλες

Φράουλες: διατροφική αξία και οφέλη στην υγεία!

calendar img 10/06/2020

Οι φράουλες ανήκουν στην οικογένεια των Ροδίδων (Rosaceae) με 15 περίπου είδη ιθαγενή των βόρειων εύκρατων περιοχών. Κατά πάσα πιθανότητα η καταγωγή τους είναι από τη Χιλή. Ιδιαίτερα γνωστή στην Ελλάδα είναι η ευρωπαϊκή φράουλα. Ο καρπός της άγριας αυτής φράουλας είναι μικρός, εξαιρετικά γλυκός και νόστιμος. Η κατάλληλη εποχή για να καταναλώσουμε φράουλες είναι από τον Απρίλιο έως το τέλος Ιουλίου. Οι φράουλες εκτός από τη δροσερή και γλυκιά γεύση μας προσφέρουν πληθώρα θρεπτικών συστατικών και είναι ιδιαίτερα ευεργετικές για τον οργανισμό μας. Διατροφική ανάλυση… Φράουλες: διατροφική αξία και οφέλη στην υγεία!

Διαβάστε περισσότερα Φράουλες: διατροφική αξία και οφέλη στην υγεία!
World Food Day

Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής 16/10/2019

calendar img 23/10/2019

Η Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής, γνωστή και ως Παγκόσμια Ημέρα Επισιτισμού («World Food Day») γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 16 Οκτωβρίου, την ημερομηνία ίδρυσης το 1945 του Παγκόσμιου Οργανισμού Τροφίμων και Γεωργίας (FAO) του ΟΗΕ. Με βάση το Υπουργείο Υγείας στον τομέα της προώθησης υγιεινών προτύπων διατροφής, τα μέτρα που έχουν ληφθεί στη χώρα μας αφορούν κυρίως την αγωγή υγείας στα παιδιά και τη λήψη μέτρων για τα σχολεία. Η διατροφική αγωγή στα σχολεία προωθείται μέσα από… Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής 16/10/2019

Διαβάστε περισσότερα Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής 16/10/2019

Σνακ για το σχολείο υγιεινά και θρεπτικά!!

calendar img 06/09/2019

Τα σχολεία ξεκινάνε σε λίγες ημέρες και μαζί με αυτά ξεκινάει και η καθημερινή απορία των γονιών: τι σνακ να φάει το παιδί στο σχολείο; Λίγο η επιλεκτικότητα μερικών παιδιών ως προς τα φαγητά, λίγο η επιρροή από τους συνομήλικους που επιλέγουν λιγότερο υγιεινές τροφές (βλέπε κρουασάν, πατατάκια κ.λ.π.) η απάντηση στο ερώτημά μας γίνεται ακόμα πιο δύσκολη…. Αν αναλογιστούμε, όμως, τα οφέλη που θα έχει ένα παιδί επιλέγοντας να καταναλώσει ένα υγιεινό και θρεπτικό… Σνακ για το σχολείο υγιεινά και θρεπτικά!!

Διαβάστε περισσότερα Σνακ για το σχολείο υγιεινά και θρεπτικά!!
αυξημένο ουρικό οξύ

Αυξημένο ουρικό οξύ: πως αντιμετωπίζεται με τη διατροφή;

calendar img 31/01/2019

Μήπως κάνατε πρόσφατα εξετάσεις αίματος και τα αποτελέσματα έδειξαν αυξημένο ουρικό οξύ; Η διατροφή μπορεί να βοηθήσει στη μείωση των επιπέδων ουρικού οξέος καθώς και στην πρόληψη εμφάνισης ουρικής αρθρίτιδας. Ας δούμε λοιπόν τι είναι το ουρικό οξύ, τι προκαλεί καθώς και πως μπορούμε να το μειώσουμε με τη διατροφή. Ουρικό οξύ – Τι είναι; Το ουρικό οξύ είναι το τελικό προϊόν της αποικοδόμησης των πουρινών. Οι πουρίνες είναι συστατικά των νουκλεϊνικών οξέων (DNA, RNA)… Αυξημένο ουρικό οξύ: πως αντιμετωπίζεται με τη διατροφή;

Διαβάστε περισσότερα Αυξημένο ουρικό οξύ: πως αντιμετωπίζεται με τη διατροφή;